Tutkimuksella vaikuttavampaa ulkomainontaa
Tarjoamme kattavat tutkimuspalvelut kampanjoiden suunnittelun, toteutuksen ja jälkimittauksen tueksi. Huomioarvotutkimuksella selvitämme, kuinka kampanja huomataan ja miten se toimii halutussa kohderyhmässä. Esitestauksen avulla voidaan varmistaa viestin toimivuus jo ennen kampanjan käynnistymistä. Store Digital -mittauksilla analysoimme kampanjan konkreettisia vaikutuksia myyntiin ja asiakaskäyttäytymiseen myymälätasolla. Yhteistyökumppaneidemme kanssa tuotetut tutkimukset antavat mainostajalle dataan perustuvan pohjan entistä vaikuttavampien ratkaisujen tekemiseen.
Huomioarvotutkimus
Ulkomainonnan kampanjoissa on mahdollista tehdä huomioarvotutkimus. Huomioarvotutkimuksella mitataan yksittäisen kampanjan tehoa, huomaamista ja kampanjan luovaa toteutusta. Huomioarvotutkimus toimii hyvin myös seuraavan kampanjan kehittämisen tukena. Huomioarvomittaus voidaan toteuttaa joko nettipaneelina tai paikan päällä kyselynä, riippuen kampanjan luonteesta ja mainosympäristöistä.
Kampanjan esitestaus
Ulkomainonnan luovia toteutuksia on mahdollista myös esitestata ennen varsinaista kampanjaa. Mainonnan esitestaus on prosessi, jossa mainoskampanjan tai mainosmateriaalin suorituskykyä ja tehokkuutta testataan ennen sen varsinaista julkaisua tai laajempaa käyttöönottoa. Esitestausta käytetään varmistamaan, että mainonta toimii tavoitteiden mukaisesti, kohderyhmä ymmärtää mainonnan viestin ja viesti saavuttaa halutun vaikutuksen kohdeyleisöön.
Store Digital -kampanjoiden mittaaminen
Yhteistyössä Smart Marketingin kanssa toteutettavalla mittaamisen lisäpalvelulla voidaan tutkia yksittäisen kampanjan myyntivaikutuksia. Mittauksella voidaan tarkastella mainostetun tuotteen myynnin kehitystä ja konversiota myymälöissä vierailleiden asiakkaiden keskuudessa niissä myymälöissä, joissa kampanja on toteutettu.
Ota yhteyttä:
Kristian Fagerström
Insight Manager
kristian.fagerstrom@bauermediaoutdoor.com
Lähde: Kantar Media, Mediamainonnan määrä 2024