Digitaaliset ja staattiset tienvarsimainokset

Tienvarsimainos-Panorama

Löydämme oikeat mainospaikat brändisi tarpeisiin.

Autoilu on suomalaisten selkeästi yleisin liikkumismuoto, joka lisääntyy entisestään kesällä. (1

Tienvarsimainokset saavat aikaan suuren huomioarvon. Rauhallinen mediaympäristö antaa mainoksille pitkän vaikutusajan.

  • 88 % suomalaisista on kiinnittänyt ulkomainontaan huomiota ostosmatkan aikana. (2
  • 7/10 kertoo kiinnostuneensa mainostetusta tuotteesta tai palvelusta matkalla nähdyn mainoksen perusteella. ​ (2

1. Henkilöliikennetutkimus 2021
2. Consumer Compass (2018). Ostopolkututkimus, n=1040​

Tienvarsimainonta-jattitaulut

Tutustu tienvarsimainontaan: lataa esite

Tienvarsimainonta tavoittaa

Tienvarsimainokset sopivat sekä brändilliseen että taktiseen viestintään. Kunkin tuoteperheen alta löytyy erilaisiin tarpeisiin ja budjetteihin sopivia tuotteita. Mahdollistamme myös kohdennetut ja räätälöidyt mainoskampanjat. 

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Atria_J%C3%A4ttitaulu_s%C3%A4hk%C3%B6posti-1.jpg

Jättitaulut

Clear Channelin Jättitauluverkosto on Suomen laajin isojen staattisten pintojen verkosto, kattaen noin 1000 tienvarsimainosta. Jättitaulut ovat pääosin valaistuja yli 24 m2 mediapintoja. 

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Panorama-2.jpg

Panorama

Tavoitat autoilijakohderyhmä vaikuttavilla, digitaalisilla tienvarsimainoksilla ympäri Suomen. Noin 160 näytön verkosto kattaa yli 40 kaupunkia. 

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Website/Images/product-images/Adshel/st1-biglight-2-2560x1440-c-default.jpg

Biglight

Klassinen Biglight toimii erinomaisesti digitaalisen Panorama-kampanjan parina. Valikoimaamme kuuluu 7 pintaa Turussa.

https://info.clearchannel.fi/hubfs/oda_driver_digital.jpg

Driver Digital

St1 ja Shell -asemilla ympäri Suomen tavoittava Driver Digital sopii hyvin pariksi Panorama-kampanjoihin. Tankkausnäytön ääressä vietetään liikenneympäristöön nähden hyvin pitkä aika – keskimäärin jopa 120 sekuntia. ​

Ulkomainonta...

... tavoittaa käytännössä jokaisen

Ulkomainonnalla on lupaavat tulevaisuudennäkymät. Vuonna 2021 ulkomainonnan viikkotavoittavuus Suomessa nousi 99 prosenttiin (1  tehden ulkomainonnasta yhä ylivoimaisemman massamedian.

Jatkuvasti laajenevat digitaaliset ulkomainosverkostot tuovat uudenlaisia mahdollisuuksia mainostajille, ja ulkomainonnan erinomainen tavoittavuus mahdollistaa halutun kohderyhmän tavoittamisen iästä sekä paikkakunnasta riippumatta – näin korkeaan tavoittavuuteen eivät mitkään muut mediat pysty.

Lue lisää »

https://info.clearchannel.fi/hubfs/KMarket_J%C3%A4ttitaulu_kes%C3%A4.jpg

 

 

... näkyy oikeassa ympäristössä

Häiriötön mediaympäristö varmistaa, että mainos huomataan. Ulkomainonta on turvallinen valinta, sillä mainostaja tietää jo etukäteen, minkälaisessa ympäristössä ja kontekstissa mainos näkyy. Tätä tietoa voidaan hyödyntää jo mainoksen suunnitteluvaiheessa, jolloin mainos sopii ympäristöön täydellisesti. Mainos voidaan kustomoida esimerkiksi vuodenaikaan, viikonpäivään tai säähän sopivaksi. 

Mainostaja voi valita juuri tarkoitukseensa sopivimmat mediapinnat, kuten mainosnäytöt lähellä päivittäistavarakauppoja, apteekkeja tai urheiluliikkeitä. Ei kannata myöskään unohtaa Helsingin keskustan houkuttelevinta ostokeskittymää: Helsinki High Street.

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Panorama-2.jpg

... aktivoi ja ohjaa ostamaan

Tiesitkö, että 88 % suomalaisista on kiinnittänyt ulkomainontaan huomiota ostosmatkan aikana ja 7/10 kertoo kiinnostuneensa mainostetusta tuotteesta tai palvelusta matkalla nähdyn mainoksen perusteella?

68 % suomalaisista kertoo vierailleensa ostospaikassa matkalla kohdatun mainonnan perusteella ja 44 % ostaneensa jonkin päivittäistavarakaupan mainosnäytöllä mainostetun tuotteen. (3 Näkyvyys ostosmatkan varrella on tärkeää, mutta mainoksen esittäminen ostopaikassa tai sen välittömässä läheisyydessä viimeistelee ostopolun ja takaa viestin tehokkaan läpimenon.

Lue lisää »

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Kesko_Panorama_Helsinki_2022.jpg