Matkustusympäristö

Volvon näyttävä ulkomainoskampanja johti hyviin tuloksiin

Volvo Car Finland toteutti jälleen onnistuneen tuotelanseerauksen Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Toisto ja tavoittavuus varmistettiin yhdistämällä kampanjaan mukaan vaikuttavia isoja digipintoja myös lentoaseman ulkopuolelta. Näin näyttävät mainokset tavoittivat halutun kohderyhmän matkan jokaisella vaiheella. Lue lisää ja katso inspiroiva video alta! 

 

Asiakas: Volvo Car Finland

Käytetyt pinnat: valikoidut Shopping Walls -pinnat, Panorama Finland Total, Helsinki Airport: Reach Premium Launch, Fireworks, Landside Traveller, Departures Wall, High Street, Plaza Arrivals Wall, Isot digit: The Fame, The Wall, The Rex, The Scene, Sokos 360 

Kampanjan ajankohta: 14.11.-27.11.2022


Helsinki-Vantaan lentoasema on mainosympäristönä uniikki ja täynnä mahdollisuuksia niin brändiä rakentavalle kuin taktisellekin mainonnalle. Lentoasema tavoittaa vuosittain miljoonia paikallisia ja kansainvälisiä, ostovoimaisia matkustajia, joten se on erinomainen mainosympäristö sekä lokaaleille että globaaleille brändeille.  

 

Volvo Car Finland lanseerasi täyssähköisen Volvo EX90 -uutuusmallin hyödyntäen lentoaseman monipuolisia mainosratkaisuja. Tätä tuettiin kattavalla näkyvyydellä myös lentoaseman ulkopuolella: Volvo hyödynsi muun muassa ydinkeskustan The Fame, The Wall, The Rex, The Scene ja Sokos 360 premium -pintoja. Isot digitaaliset mainospinnat ovat erinomaisia näyttämöjä lanseerauskampanjoille, sillä ne vangitsevat huomion ja jättävät uuden tuotteen ihmisten mieliin. 

 

”Olemme käyttäneet Clear Channelin lentoaseman mainosratkaisuja aiemminkin mm. Volvo V90-lanseerauksen yhteydessä hyvin tuloksin. Olikin helppo päätös ottaa lentoaseman uudistuneet välineet osaksi Volvo EX90 -uutuusmallin julkistusta. Tavoitimme kannaltamme oikeat asiakkaat tehokkaasti ja pystyimme nostamaan uuden tuotteen tunnettuutta nopeasti. Ennakkomyynti sai tästä hyvin lisää vauhtia ja brändimme lisää vahvuutta!” kertoo Kari Joronen, Head of Marketing Operations, Volvo Car Finland Oy Ab.

 

Mainoksilla pyrittiin tavoittamaan ostovoimaiset asiakkaat sekä nostamaan uuden tuotteen tunnettuutta, ennakkomyyntiä ja brändin vahvuutta. Useiden eri mainospintojen ansiosta Volvon mainokset tavoittivat kohderyhmän matkan jokaisella hetkellä.  

 

Ulkomainonnalla lisäboostia lanseerauskampanjaan 

 

Ulkomainonnan hyödyntäminen lanseerauskampanjan tukena johtaa parempiin tuloksiin. Keskeisillä paikoilla sijaitsevat mainospinnat tavoittavat suuren yleisön sekä kampanjan viesti saa vahvuutta toistoilla. Useat kohtaamiset voimistavat uutuuden asemaa kuluttajan mielessä – ja näin myös harkinnan ja ostopäätöksien määrä lisääntyy.  

Ulkomainonnalla voidaan toteuttaa moderneja ja huomiota herättäviä lanseerauskampanjoita, jotka on räätälöity vastamaan juuri brändin tarpeisiin. Hyödynnä ulkomainonnan mahdollisuuksia ja kasvata tuotteesi tunnettuutta ja mainetta! 

 

Tutustu lentoaseman tuoteratkaisuihin »

Lue lisää ulkomainonnan hyödyistä »

 

Katso video:

 

 

Matkustusympäristö - lue asiakastarinoita

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Matkustusympäristö

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Taksi Helsinki on kääntänyt katseet puoleensa kaupungin vilinässä ja lentokentän hälinässä –...
Lue lisää
Fortum on rakentanut brändiä lentoasemalla jo yli 10 vuotta

Matkustusympäristö

Fortum on rakentanut brändiä lentoasemalla jo yli 10 vuotta

Lentoasema on monella tapaa ainutlaatuinen ja mielenkiintoinen mainosympäristö. Se on ympäristö,...
Lue lisää
Visit Yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Matkustusympäristö

Visit Yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Visit Pori houkutteli lentomatkustajia Yyteriin äänimarkkinointia sisältävällä kampanjallaan....
Lue lisää