Heartbeats – mainonnan uusi rytmi

Helsinki-Vantaa on vilkas kansainvälinen lentoasema, jonka kautta kulkee vuosittain miljoonia matkustajia. Se tarjoaa oivallisen mahdollisuuden tavoittaa ostovoimaiset kohderyhmät, kuten B2B-päättäjät, vapaa-ajan matkustajat, eläkeläiset sekä turistit. Uuden Heartbeats-konseptimme ansiosta voit hyödyntää lentoaseman uskomatonta tavoittavuutta täysin uudessa mittakaavassa, sillä jatkossa voit kohdentaa mainosviestisi halutulle kohderyhmälle vuositasolta aina tunnin tarkkuuteen asti.

 

Heartbeats yhdistelee monipuolisesti erilaisia datalähteitä, joiden avulla voimme tunnistaa kohderyhmien liikkeet lentoasemalla. Lopputuloksena mallinnus antaa meille pintakohtaisen profiilin mainoslaitteen ohittavista ihmisistä eri kellonaikoina.

 

Ymmärtämällä tätä kohderyhmien vaihtelun rytmiä voimme kartoittaa erilaisten matkustajien tarpeet sekä yhdistämään ne haluttuun viestiin luoden uniikin mediakokemuksen – viesti on esillä aina oikeaan aikaan, oikeassa paikassa.

Lue lisää Heartbeatsin toimintaperiaatteistaheartbeats in english

Hyödynnä loistavat kohdentamismahdollisuudet

 

Heartbeats hyödyntää muun muassa Finavian rajapintoja, joiden kautta voimme saada lähes reaaliajassa päivittyvää tietoa lentoaseman ihmisvirroista. Ihmisvirtoihin yhdistetään lentomatkustajien profiilitiedot, joita rikastetaan Kantar-datan kautta. Tämän monipuolisen datan ansiosta voit kohdentaa mainosviestisi hyvin tarkoille kohderyhmille.



Heartbeats-kohdennusmahdollisuudet



Voit kohdentaa viestisi
esimerkiksi seuraavien tekijöiden perusteella:


demografiset tekijät, kuten …

… ikä
… sukupuoli
… asuinpaikka

matkan kohde ja tarkoitus, kuten …
… perheen kanssa lomaileminen
… liikematka

kiinnostuksen kohteet, kuten …
… musiikki
… autot
… sijoittaminen
… teatteri

elämänvaihe, kuten …
… lapsiperhe
… omistusasunnon ostaja

käyttäytyminen, kuten …
… ostokäyttäytyminen: omistaa vakuutuksia
… ostokäyttäytyminen: suosii keskimääräistä kalliimpia autoja

 

Kohdenna viestisi jopa tuntitasolla 

Voit kohdentaa viestisi pitkäaikaisesti yhdelle ydinkohderyhmälle tai hyödyntää yleisön profiilivaihtelun jopa viikonpäivä- tai tuntitasolla esimerkiksi siten, että viestisi on kohdennettu B2B-päättäjille arkiaamuisin ja vapaa-ajan matkustajille viikonloppuisin.
Tutustu lentoaseman matkustajaprofiiliin