Meille kuluttajaymmärrys on ennen kaikkea keino palvella asiakkaitamme aidosti heidän tarpeistaan käsin. Olemme tutkineet laajasti kuluttajien käyttäytymistä päivittäistavarakaupassa, perehtyneet ostopolkuihin, ostokäyttäytymiseen ja kuluttajien päivärytmiin. Ymmärrämme, milloin, miksi ja miten päätökset syntyvät ja miten niihin voidaan vaikuttaa.
Pystymme muodostamaan yksityiskohtaista ymmärrystä kuluttajista, toimialoista, mainosympäristöistä ja kohderyhmien tavoittamisesta. Analysoimme tarkasti mainosympäristöjemme yleisöjä, jotta viestintä osuu oikeaan aikaan oikeassa kontekstissa. Asiakastyössä hyödynnämme monipuolisesti Kantar Mind -tietokantaa, joka tuo asiakkaillemme lisäarvoa päätöksenteon tueksi.
Yhdistämme kovan datan ja syvällisen kuluttajaymmärryksen, jotta voimme auttaa asiakkaitamme tekemään kuluttajalähtöisiä, tehokkaita ja vaikuttavia valintoja. Kampanjan suunnittelun ja optimoinnin ohella autamme myös sen tehokkuuden ja vaikuttavuuden todentamisessa niin, että mainonnan vaikuttavuus on huipussaan.