28.11.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Yhteistyö, Kauppakeskusmedia

Kamppi Helsinki ja Clear Channel jatkavat pitkäaikaista yhteistyötään

Kauppakeskus Kamppi Helsinki ja Clear Channel ovat uusineet sopimuksensa ja tämän myötä mainosverkostosta tehdään yhteistyössä entistäkin laajempi ja vaikuttavampi. 

”Kamppi Helsinki on niin sijainniltaan kuin kontakteiltaan ainutlaatuinen kauppakeskus ja olemme innolla kehittämässä yhteistyötä sekä Kamppi Helsingin ulkomainosmediaa seuraavalle tasolle.”

- Kehityspäällikkö Pasi Hannula, Clear Channel Suomi

Kamppi Helsingin digitaalinen verkosto uudistetaan vaiheittain ja ensimmäisessä vaiheessa, vuoden 2020 alussa, koko Kampin sisäverkosto uudistetaan. Upean ja valtavan The Wall -mainosnäytön lisäksi laaja verkosto kattaa jatkossa entistä laadukkaampia digitaalisia näyttöjä – yhteensä noin 40 Shopping Digital -näyttöä.

"Olemme Kamppi Helsingissä iloisia yhteistyön jatkumisesta ja odotamme innolla uusia kehityshankkeita Clear Channelin kanssa. Haluamme yhdessä nostaa tavoitteet kuuhun ja tuoda lisää haastetta tekemiseen muun muassa näyttävämpien promootioiden myötä."

- Kauppakeskusjohtaja Tiina Fågel, Kamppi Helsinki

upea ja monipuolinen kamppi helsinki

Kauppakeskus Kamppi Helsinki sijaitsee nimensä mukaisesti Kampissa, aivan Helsingin ytimessä. Suuri kävijämäärä, kattava liikevalikoima sekä lukuiset promootiot ja tapahtumat ovat tehneet Kampista urbaanin keskuksen, joka on vetovoimainen ostos- ja ajanviettopaikka. Marraskuussa japanilainen lifestyle-ketju Muji avasi näyttävästi Kamppi Helsinkiin Euroopan suurimman lippulaivamyymälänsä. Muji-myymälä kattaa Kampin koko neljännen kerroksen ja sieltä löytyy myös Euroopan ensimmäinen Muji-ravintola.

kattava kauppakeskusmedian verkostomme

Clear Channelin laadukas kauppakeskusmediaverkosto tuo mainostajalle parhaimman kanavan toteuttaa tavoittava kampanja korkealuokkaisessa mediaympäristössä. Näyttävät ja modernit mainospintamme löytyvät kauppakeskusten keskeisimmiltä paikoilta.

Kauppakeskusmediamme tavoittavuus ja laatu on omaa luokkaansa. Valtakunnallinen verkostomme on kiistatta markkinoiden laajin ja kattavaan verkostoomme kuuluu nyt peräti 36 Suomen upeinta kauppakeskusta. Kauppakeskusmedian verkostomme tavoittaa yli 70 miljoonaa viikkokontaktia ja siihen kuuluu lähes 500 Shopping Digital -mainosnäyttöä sekä 30 Shopping Wall -mainospintaa.

Kauppakeskusmedia tarjoaa mahdollisuuksia niin valtakunnalliseen peittoon kuin paikalliseen näkyvyyteen.  Mahdollistamme tehokkaan näkyvyyden kuluttajan ostopolun tärkeimmillä hetkillä. Mainostajan käytettävissä on massiivinen digitaalisten mainospintojen verkosto keskuksien sisällä, jättinäyttöjä maksimaalisen vaikutuksen tekemiseen sekä promootiomahdollisuudet esimerkiksi tuotejakelua ja -lanseerauksia varten.

vaikuttavaa ja elämyksellistä

Kauppakeskusmainonta on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä ostopäätöksiä tehdään. Kauppakeskusympäristössä vieraillessaan kuluttajat ovat avoimia kaupallisille viesteille ja kauppakeskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa pitkiäkin aikoja.

Kauppakeskusympäristössä sijaitsevat näyttävät mainosmahdollisuudet koetaan hyödyllisinä. Digitaalisten ratkaisuiden hyödyntäminen innovatiivisella ja kekseliäällä tavalla tarjoaa mainostajalle erinomaisen tilaisuuden näyttäytyä voimakkaana edelläkävijänä. Digitaalisen mainonnan hyötyjä ovat esimerkiksi reaaliaikaisuus, liikkuvan kuvan huomioarvo ja mahdollisuus räätälöidä mainontaa eri kohderyhmille eri aikoina.

Muuttuvaan ja elämykselliseen ostosympäristöön sopii mainiosti myös huomiota ja kiinnostusta herättävät promootiot. Näyttävät ja elämykselliset promootiot ovat myös osa Kamppi Helsinkiä, mistä löytyy ikoninen keskusympyrän promootiopaikka.

"Haluamme tarjota asiakkaillemme elämyksiä ja ennennäkemättömiä promootioita. Näyttävimmät promootiot löytyvät Kamppi Helsingistä."

- Kauppakeskusjohtaja Tiina Fågel, Kamppi Helsinki

lue lisää promootioista

 

Kiinnostuitko tavoittavasta ja laadukkaasta kauppakeskusmediastamme? Ota yhteyttä myyntiimme!

OTA YHTEYTTÄ