15.4.2016 | Digitaalinen, Inspiraatio

Vuoden Huiput gaalassa jaettiin ulkomainonnan erikoispalkinto

Clear Channel onnittelee ulkomainontasarjan voittajaa

Vuoden Huiput 2015 -kilpailun voittajat palkittiin eilen illalla 14. huhtikuuta Helsingissä Tapahtumakeskus Telakassa. Kilpailussa arvioidaan suomalaista luovaa suunnittelua ja kilpailun järjestäjänä toimii Grafia.

Tänä vuonna kilpailussa oli ensimmäisen kerran oma sarja ulkomainonnalle. Entryjä ulkomainonnan sarjaan tuli peräti 38 kappaletta, mikä osoittaa, että ulkomainonta on merkittävä mainosmedia ja varteenotettava vaihtoehto mainostajan mediamixissä. Ulkomainonta mahdollistaa luovat ja huomiota herättävät kampanjat, joilla mainostaja voi vahvistaa brändimielikuvaa. Clear Channel toimii Grafian yhteistyökumppanina ja sai kunnian palkita sarjan voittajan.

Tuomaristo perusteli sarjan voittajan sanoin: ”Puetaan kaapin päälle hihaton salipaita. Uskomme, että sama efekti on tarttunut myös ohikulkijoihin kampanjan ollessa ylhäällä. Jos ei sähkökaappeja saa julisteilla peittää niin puetaan ne vaatteisiin. Tällaista lisää. Siinäpä mahtavan yksinkertainen idea, joka sai tuomariston hihittelemään ääneen. Uskomme, että sama efekti on tarttunut myös ohikulkijoihin kampanjan ollessa ylhäällä. Jos ei sähkökaappeja saa julisteilla peittää niin puetaan ne vaatteisiin. Tällaista lisää.” Palkinto annettiin kampanjalle Kaapin paikka. Asiakas on Turun Eläinsuojeluyhdistys. Kampanjan suunnitteli Zeeland Family. Tekijät: Art Director: Ari Kivi, Copywriter: Jusa Valtonen ja Designer: Tiina Valve

Vuoden Huiput Hopeahipulla palkittiin viime vuoden marraskuussa Clear Channelin pilareissa ja digitaalisissa näytöissä toteutetulle HelsinkiMission Yksinäisyyden vangit –kampanja, Tutustu HelsinkiMission koskettavaan kampanjaan

Hopeahipulla palkittiin myös Kiasman Hate/Love –kampanja, joka toteutettiin Clear Channelin Adshell –mainoslaitteissa viikoilla 42-43 sekä Arlan Juustojen uudet superlatiivit & Pudonnut Tolkuton Arla Cheddar -kampanja.

Onnea Hopeahipun voittaneille!

 

Jaa sisältö: