29.5.2018 | Matkustusympäristö, Inspiraatio

Luo brändillesi vaikuttava näkyvyys lentoaseman uniikeilla mainospaikoilla

Suuret mainospinnat tuovat tutkimuksen mukaan brändeille kuuluisuutta ja ne koetaan korkealuokkaisina. Suuri pinta mahdollistaa näyttävät, luovat ja yllätykselliset toteutukset, jotka erottavat brändin muiden joukosta.

Lentoaseman mainosratkaisuihin kuuluvat erikokoisten staattisten ja digitaalisten pintojen lisäksi myös promootiot, luovat erikoistoteutukset ja pidempikestoiset kampanjat. Lentoasema tarjoaa uniikin mahdollisuuden erilaisten kohderyhmien tavoittamiseen.

Lisätietoja:
Tommi Nöjd, Head of Airport Media

0207 312 005
tommi.nojd(a)clearchannel.fi
 
Vuonna 2017 Helsinki-Vantaalla vieraili 18,9 miljoonaa matkustajaa, joista 53% saapui/lähti kentältä autolla, taxilla tai bussilla. Clear Channelin valtavat ulkoseinäpaikat ovat erinomainen ratkaisu autolla liikkuvien matkustajien ja ostovoimaisimpien päättäjien tehokkaaseen tavoittamiseen. Suuri ulkoseinän mainospaikka herättää isosti huomiota ja luo loistokkaan vaikutelman brändistä. Ulkomainospaikkojen tavoittavuus on jopa 14,5 miljoonaa kontaktia.
 
Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajaluvut ovat jatkuvasti nousussa. Matkustajaliikenteen kasvaessa myös Helsinki-Vantaan tilat laajenevat. Vuonna 2017 valmistunut uusi 7850 neliömetrin laajuinen eteläsiipi mahdollistaa liikenteen määrän kasvattamisen Helsinki-Vantaalla entisestään. Vuonna 2018 lentoaseman matkustajamäärä ylittää 20 miljoonan rajapyykin, mikä tarkoittaa jatkuvaa kasvua myös mainosratkaisujen tavoittavuudelle.