Ideapark Lempäälä osaksi Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoa

- Kauppakeskusmedian myötä mainostajille tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus tavoittaa kuluttajat ostosympäristössä. Digitaaliset näytöt ovat tuoneet mainontaan paljon uutta – esimerkiksi reaaliaikaisesti päivittyviä spotteja ja eri vuorokaudenajoiksi tai viikonpäiviksi räätälöitäviä viestejä. Digitaalisen mainonnan myötä potentiaalisen kohderyhmän tavoittaa ajankohtaisella viestillä juuri oikeaan aikaan, ja on siksi kustannustehokasta, kertoo myyntijohtaja Ville Bergman Clear Channel Suomi Oy:stä.

Ideapark on Pirkanmaan talousalueen merkittävin kauppakeskus

Ideapark laajenee Suomen suurimmaksi kauppakeskukseksi vuonna 2018. Ideaparkissa viihtyy koko perhe, sillä se tarjoaa yli 150 liikkeen lisäksi tapahtumia, sisähuvipuiston ja liikuntatiloja. Ravintoloita ja kahviloita Ideaparkissa on yli 20.

- Kauppakeskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa pitkiäkin aikoja, joten kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen. Olen erittäin iloinen saadessamme Ideaparkin osaksi kauppakeskusmedian verkostoamme, sillä sen kautta tavoitamme erinomaisesti Pirkanmaan talousalueen kuluttajat. Digitaalisen mainoslaitteiden lisäksi Ideaparkissa on myös promootiomahdollisuus tapahtumarikkaassa ympäristössä, Bergman kertoo.

Clear Channelin verkostoon kuuluu 33 kauppakeskusta

Clear Channel on ulko- ja kauppakeskusmainonnan edelläkävijä. Valtakunnalliseen kauppakeskusmediaverkostoon kuuluu jo 33 Suomen vilkkainta kauppakeskusta 17 paikkakunnalla, ja niissä on yli 350 digitaalista näyttöä.

- Näyttävyyttä ostoympäristöjen ulkomainontaan tuovat tarjonnassamme olevat Shopping Wall -näytöt. Ne ovat isoja digitaalisia näyttöjä, joita on tällä hetkellä yhteensä 23 kappaletta 16 kauppakeskuksessa. Ideaparkissa Shopping Wall -näytön pinta-ala on peräti 40 neliömetriä, joten sen huomioarvo on erittäin suuri, sanoo Bergman.

Tampereen talousalueella Clear Channelin kauppakeskusverkostoon kuuluvat Ideaparkin lisäksi Duo ja Koskikeskus Tampereen keskustassa ja Kauppakeskus Elo Ylöjärvellä. Clear Channelin verkostojen kautta tavoittaa alueen ostoksia tekevät kuluttajat kattavasti ja tehokkaasti.'- Kauppakeskusmedian myötä mainostajille tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus tavoittaa kuluttajat ostosympäristössä. Digitaaliset näytöt ovat tuoneet mainontaan paljon uutta – esimerkiksi reaaliaikaisesti päivittyviä spotteja ja eri vuorokaudenajoiksi tai viikonpäiviksi räätälöitäviä viestejä. Digitaalisen mainonnan myötä potentiaalisen kohderyhmän tavoittaa ajankohtaisella viestillä juuri oikeaan aikaan, ja on siksi kustannustehokasta, kertoo myyntijohtaja Ville Bergman Clear Channel Suomi Oy:stä.