29.5.2018 | Matkustusympäristö

Mainostajien kiinnostus Helsinki-Vantaan lentoasemaa kohtaan lisääntyy

Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajamäärät ovat kasvaneet viime vuosina merkittävästi. Ennätyksellisten matkustajalukujen takana on muun muassa Helsinki-Vantaan yhä tärkeämpi asema Pohjois-Euroopan liikenteen solmukohtana.

- Helsinki-Vantaan lentoaseman kehittyminen ja kasvu merkittäväksi lentoliikenteen solmukohdaksi on huomattu mainostajien keskuudessa. Lentoasema on ympäristönä uniikki ja tarjoaa valtavasti kansainvälisiä kontakteja, kulkeehan sen kautta Mikkelin asukasluvun verran ihmisiä päivittäin, sanoo Tommi Nöjd, Head of Airport Media, Clear Channel Suomi Oy:stä.

Lentoasema tarjoaa ainutlaatuiset puitteet brändimainonnalle

Kansainvälisesti arvostettu Helsinki-Vantaan lentoasema tarjoaa mainostajalle erittäin arvokkaan ympäristön juuri positiivisen asiakaskokemuksen vuoksi. Eksklusiivisuus syntyy laadukkaista mainospinnoistamme ilman muuta mainoshälyä, kuluttajat ovat valmiiksi avoimia mainonnalle, sillä heillä on aikaa seurata mitä ympärillä tapahtuu.

- Jo nyt Helsinki-Vantaan lentoasema on merkittävä lentoliikenteen solmukohta erityisesti aasialaismatkustajille. Tämä näkyy kansainvälisten mainostajien kiinnostuksen lisääntymisenä. Mainostajalle lentoasema tarjoaa paitsi huikean määrän kontakteja, myös uniikin ympäristön laadukkaalle mainonnalle. Lentoasemalla ihmisillä on yleensä aikaa, mainonta kiinnostaa ja yleisö on ostovoimaista. Lentoasemaympäristö sopii erinomaisesti brändimainonnalle sekä kansainvälisen kohderyhmän tavoittamiseen ja myös promootiot saavat  ainutlaatuisen huomioarvon, Nöjd kertoo.

Clear Channel Suomi Oy

Lisätietoja: Tommi Nöjd, Head of Airport Media, Clear Channel Suomi Oy, p. 0207 312 005