09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Clear Channel yhteistyössä Tuntematon sotilas -elokuvan kanssa

Tuntematon sotilas -elokuva saa ensi-iltansa huomenna perjantaina 27.10.2017 kautta maan. Clear Channel on elokuvan yhteistyökumppani.

- Yhteistyömme vuosituhannen elokuvan Tuntemattoman sotilaan kanssa on meille luonteva tapa juhlistaa 100-vuotiasta Suomea ja tuoda elokuvaelämys ihmisten keskelle, sinne missä he liikkuvat. Mahdollistamme tarinan jalkauttamisen suomalaisten arkeen, katujen varsille ja ostoskeskuksiin, väkevän valtakunnallisen mainoslaiteverkostomme avulla, toimitusjohtaja Timo Tammi Clear Channel Suomi Oy:stä kertoo.

Ulkomainonnan edelläkävijä mukana elokuvan markkinoinnissa

Esimakua yhteistyöstä nähtiin jo syyskuussa, kun Helsingin Musiikkitalon digitaalisen seinän The Famen lanseeraustilaisuudessa esitettiin ennennäkemätön 2-minuuttinen makupala tulevasta elokuvasta.

- Meille yhteistyö Tuntematon sotilas -elokuvan kanssa on kunnia-asia, sillä saamme tuoda oman mainonnan asiantuntemuksemme suomalaisille merkityksellisen tarinan mainontaan. Laadukkaat digitaaliset mainoslaitteemme tuovat elokuvan näyttävästi sinne missä ihmiset liikkuvat. Uskon, että elokuvasta puhutaan pitkään - onhan se suomalaisten rakastama klassikko, joka ansaitsee tulla päivitetyksi nykypäivään, Tammi sanoo.

Tuntematon Sotilas -elokuva on puheenaihe myös sosiaalisessa mediassa, ensi-iltapäivänä 27.10. Clear Channel tuo elokuvan Twitterkeskustelua reaaliajassa digitaalisille mainosnäytöille. Kampanjassa hyödynnetään digitaalisen ulkomainonnan vahvuutta eli reaaliaikaisesti päivittyvää spottisisältöä.

Clear Channel rakentaa elävää kaupunkikulttuuria kumppanuuksien avulla

Clear Channel on voimakkaasti kehittyvä ulkomainosyhtiö, joka tuottaa mainostajille nykyaikaisia mediaratkaisuja kaupungeissa, ostoskeskuksissa ja maanteillä. Clear Channel solmii aktiivisesti yhteistyökumppanuuksia saavuttaakseen tavoitteensa aktiivisen ja elävän kaupunkikulttuurin rakentajana.

- Clear Channelille yhteistyökumppanuudet ovat luonnollinen tapa osallistua meitä kiinnostavien asioiden ja ilmiöiden kehittämiseen. Yhteistä kumppaneillemme on, että ne tuovat elämyksiä tai helpotusta ihmisten arkeen. Meillä on tarjota yhteistyökumppaneillemme uusia näköaloja mainosalalle ja mahdollisuuksia lisätä näkyvyyttä ja kiinnostavuutta uudenlaisella mainonnalla, Tammi sanoo.