13.3.2018 | Smart City

Clear Channel vastaa Turun kaupunkipyörien kaupallistamisesta ja digitaalisesta ulkomainonnasta

Sopimus mahdollistaa Turun kaupungille 300 pyörää ja 34 kiinteää sekä 3 siirrettävää polkupyöräasemaa. Kaupunkipyörät soveltuvat monenlaiseen matkantekoon, suunniteltu asemaverkosto ulottuu Kupittaalta keskusta-alueen yli satamaan. Kaupunkipyöräasemien yhteyteen Clear Channel rakentaa vaikuttavan digitaalisten mainoslaitteiden verkoston, joka vahvistaa yrityksen mainosverkostoa Turun alueella. Mainoslaitteiden osalta sopimuksen kesto on 10 vuotta.

Clear Channelin visio ‘where brands meet people’ yhdistyy kaupunkipyörissä kuluttajia hyödyttävällä tavalla

- Clear Channelin tavoite on kehittää kaupunkiympäristöistä entistä viihtyisämpiä ja helpottaa kaupunkilaisten sekä turistien liikkumista. Positiivinen palvelu tarjoaa mainostajille uudenlaisia mahdollisuuksia brändinäkyvyyteen ja digitaalisen ulkomainonnan tehokkaaseen hyödyntämiseen. Turun kaupunkipyörät ovat näistä erinomainen esimerkki. Helsingissä kaupunkipyörät ovat olleet suuri menestys ja on upeaa päästä rakentamaan vastaavantyyppistä palvelua myös Turkuun sekä Espooseen, johon myös lanseerataan kaupunkipyörät keväällä 2018, sanoo Clear Channelin Tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen

Kaupunkipyörien ja -asemien mainospaikkojen palveluntuottajaksi valittiin ulkomainosyhtiö Clear Channel Suomi Oy, joka vastaa myös Espoon ja Helsingin kaupunkipyöräpalvelun yksityisen rahoituksen hankinnasta. Clear Channel Suomi Oy on osa kansainvälistä Clear Channel Communications – konsernia ja on voimakkaasti kehittyvä ulkomainontayritys ja digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä.

Lisätiedot:
Lassi Tolonen, Tuote- ja kehitysjohtaja, Clear Channel Suomi Oy, p. 040 523 0041, lassi.tolonen@clearchannel.fi