Clear Channel solmi yhteistyön Helsingin Kaupunginteatterin kanssa

Clear Channelin ja Helsingin Kaupunginteatterin yhteistyö tuo teatterimainonnan aiempaa innovatiivisemmin katukuvaan

Clear Channel Suomi Oy ja Helsingin Kaupunginteatteri ovat solmineet 3-vuotisen yhteistyösopimuksen.

Sopimuksen myötä HKT tavoittelee vaikuttavaa näkyvyyttä Clear Channelin ainutlaatuisten ulkomainonnan keinojen avulla. Clear Channelille yhteistyö tarjoaa mahdollisuuden toteuttaa visuaalisesti kiinnostavaa mainontaa.

- Haluamme olla mukana edistämässä kaupunkilaisten viihtyvyyttä ja olla mukana Suomen suurimman, perinteikkään teatterin toiminnassa. Uskon, että yhteistyömme kantaa hedelmää, kun ainutlaatuinen ulkomainonnan verkostomme viritetään mielenkiintoisella visuaalisella mainonnalla, jota uudistuneella Kaupunginteatterilla varmasti on tarjota, toimitusjohtaja Timo Tammi Clear Channel Suomi Oy:stä sanoo.

Uudistunut teatteritalo avataan elokuussa

Helsingin Kaupunginteatterin Eläintarhanlahden rannalla sijaitseva teatteritalo avautuu mittavan remontin jälkeen elokuussa. Avajaisia vietetään Suomi 100 -hengessä Myrskyluodon Maija -musikaalin ensi-illan yhteydessä. Samalla juhlistetaan 110-vuotiasta Kaupunginteatteria ja 50 vuotta täyttävää teatteritaloa.

Kaksi vuotta kestäneen remontin aikana Helsingin Kaupunginteatterin esityksiä on nähty useilla näyttämöillä eri puolilla Helsinkiä.

- Me Kaupunginteatterissa haluamme olla lähellä kaupunkilaisia myös jatkossa. Ulkomainonta ja sen modernit toteutustavat tarjoavat meille laajaa näkyvyyttä ja vaikuttavaa huomioarvoa. Haluamme yleisömme löytävän meidät, ja uskon, että visuaalinen näkyvyys helsinkiläisten keskuudessa tuo teatteriin myös uusia katsojia. Olen erittäin iloinen kumppanuudestamme Clear Channelin kanssa, kertoo Markkinointipäällikkö Olli Eljaala Helsingin Kaupunginteatterista.

Clear Channel Suomi Oy

Lisätiedot: Timo Tammi, toimitusjohtaja, Clear Channel Suomi Oy, 0207 312 001