09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Clear Channel Outdoor inspiroi Cannes Lions -festivaaleilla

Clear Channel Outdoor sponsoroi 8. peräkkäistä kertaa Cannes Lions -tapahtumaa ja tuo festivaaleille luovan katsauksen digitaalisen ulkomainonnan uusimmista ratkaisuista.

Clear Channel tuo tapahtuma-alueelle oman kokeellisen Playgound-alueen, missä festivaaliyleisöllä on mahdollisuus tutustua esimerkiksi reaaliaikaiseen ja dataohjautuvaan sisältöön sekä luoviin konsepteihin, kuten pelillistämiseen, käyttäjälähtöinen sisältöön, tekoälyn ja datan hyödyntämiseen, sopeuttamiseen ja visualisoimiseen.

Clear Channel on myös asentanut ison digitaalisen näytön Hotelli Le Grandin yläpuolelle.
Näytöllä esitetään parhaita digitaalisen ulkomainonnan toteutuksia eri puolilta maailmaa. Lisäksi tapahtuman digitaalisilla ruuduilla nähdään Digital-Out-of-Home -kategorian voittajat sitä mukaa, kun niitä julkistetaan.

”Luovuus on yksi Cannesin elinehdoista, ja teknologiapohjaiset digitaaliset ratkaisut sekä luontainen tapa kerätä massahuomiota tekevät ulkomainonnasta yhden tämän päivän luovimmista medioista.

Olemme digitaalisen ulkomainonnan käännöskohdassa. Yhä useammassa isossa kaupungissa on mahdollista
osallistaa yleisöä data-pohjaisilla, reaaliaikaisilla ja kontekstuaalisesti relevanteilla viesteillä.

Tästä vaikuttuneena jatkamme mainosalan inspiroimista kertomalla ulkomainonnan mahdollisuuksista”,
sanoo Clear Channel Internationalin toimitusjohtaja William Eccleshare.
Lisätietoja:

Timo Tammi
Toimitusjohtaja, Clear Channel Suomi Oy
puh. 0207 312 001