Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal launched a new product using a realistic 3D implementation

L'Oréal's new product Revitalift Clinical Vitamin C Serum was launched with a wonderful 3D implementation. Thanks to the 3D effects, the ad gained a whole new dimension – an authentic and realistic whole was born. Read more about the successful outdoor advertising campaign and watch the video below!

Client: L'Oréal Finland Oy

Campaign goal: Increase awareness of the new product 

Target audience:  Women aged 18–35

Used surfaces: Shopping Digital 

The time of the campaign: 27.2.–05.03.2023

 

Digital outdoor advertising is flexible, impressive, and excellent in its attention value. Outdoor advertising also does not interrupt or disturb, as it is seen as a natural part of the environment. Utilizing 3D in outdoor advertising is an effective way to make an impact on the public and increase the attention value of the campaign. The moving image combined with realistic dimensions captures the eyes of passers-by.

 

The realistic 3D implementation was an eye-catcher

In L'Oréal's campaign, 3D effects helped to attract the attention of passers-by and brought the ad closer to the viewer. The ad wanted to emphasize the product and its ingredients, which could not be missed in the contextual shopping center environment. Shopping centers are an excellent environment for advertising, because there people move around with an open mind, seek inspiration, and are exposed to impulse purchases.

 

"L'Oréal briefed us on a new product launch and wanted to do 3D for it. We wanted to grab people’s attention, and wanted to illustrate the main ingredients vitamin C and effect of glow through a new innovative way,” describes Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Outdoor advertising to raise awareness

Outdoor advertising works very well when you want to increase sales and awareness, direct people to your product, and make a purchase. L'Oréal's campaign wanted to use outdoor advertising to increase awareness of the new product, measured using the KPI meter.

”The cooperation with Clear Channel was successful. They got also overall super good results! Best serum launch on L’oréal paris,says Amalia Boberg.

 

Watch the video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - Cases

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Digitaalinen mainonta

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Read more
Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Digitaalinen mainonta

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiön Poista tämä mainos -kampanja lasten syöpätutkimusten puolesta...
Read more
L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

Digitaalinen mainonta

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä....
Read more

Ostosympäristö - Cases

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Ostosympäristö

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Read more
LIDL AKTIVOI KULUTTAJIA INTERAKTIIVISELLA ERIKOISTOTEUTUKSELLA

Ostosympäristö

LIDL AKTIVOI KULUTTAJIA INTERAKTIIVISELLA ERIKOISTOTEUTUKSELLA

Lidl lanseerasi Cien-värikosmetiikkasarjan näyttävästi syksyllä 2016. Kampanjassa hyödynnettiin...
Read more
Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

Ostosympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin...
Read more

Kauppakeskusmedia - Cases

Myllyn dynaaminen ulkomainoskampanja ilahdutti

Kauppakeskusmedia

Myllyn dynaaminen ulkomainoskampanja ilahdutti

Kauppakeskus Mylly, BCaster ja Clear Channel osallistuivat ulkomainonnan pilottihankkeeseen, jossa...
Read more
Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Kauppakeskusmedia

Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Terveystalo toteutti loka-marraskuun vaihteessa ennaltaehkäisevän mainoskampanjan Shopping Digital...
Read more
L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

Kauppakeskusmedia

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella....
Read more

Inspiraatio - Cases

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

Inspiraatio

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

HelsinkiMission Jotta vastassa olisi ihminen -varainhankintakampanjassa hyödynnettiin...
Read more
Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Inspiraatio

Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Oddlygood® brändin värikäs ja houkutteleva 3D-ulkomainoskampanja lisäsi ostointoa kohderyhmässään....
Read more
Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Inspiraatio

Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Pelastusarmeija uudisti perinteisen Joulupata-kampanjansa käyttämällä ohjelmallista ostamista...
Read more