smart-city-3.jpg

Tutkimus ja trendit

Haluamme ymmärtää kuluttajien käyttäytymistä, tunnistaa toimintaympäristömme muutoksia sekä lisätä tietoisuuttamme ulkomainonnan vaikuttavuudesta. Mediamarkkinan, kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen sekä mainostajien kampanjoiden tutkiminen on oleellinen osa yrityksemme toimintaa.

tutkimusinfograafi1.png

Kampanjoiden optimointi

Tutkimme jatkuvasti mainospintojemme tavoittavia yleisöjä tietääksemme tarkemmin ketkä pintojamme katselevat ja milloin. Huolellisen analyysin kautta mahdollistamme asiakkaillemme yhä paremman mahdollisuuden tavoittaa haluttu kohderyhmä oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja oikealla viestillä.

Yleisöt ja ympäristöt

Pyrimme ymmärtämään kuinka kohderyhmämme käyttäytyvät, ajattelevat ja tuntevat paikoissa, joissa laitteemme sijaitsevat. Yksityiskohtainen ymmärrys ympäristön merkityksestä kuluttajan käyttäytymiseen auttaa räätälöimään kampanjasi niin, että mainonnan vaikuttavuus on huipussaan.

Mediaratkaisut

Tarjoamme monipuolisen valikoiman ulkomainospintoja, joista kullakin on omat vahvuutensa eri kampanjatavoitteiden näkökulmasta. Kolme ulkomainonnan avaintavoitetta ”Tavoita, vaikuta ja rakenna mainetta” mielessä pyrimme ymmärtämään mainospintojemme vahvuudet, ja kuinka ne toimivat tehokkaimmin yhdessä muiden medioiden kanssa.

CLEAR CHANNELIN TUTKIMUKSET

Digitaalinen ulkomainonta tukee brändin maineen rakentamista

Mistä rakentuu brändi? Cog Researchin suorittaman tutkimuksen (2015) mukaan brändien kuuluisuus kuluttajien mielissä rakentuu neljän eri teeman ympärille; tunnetason merkityksellisyys, luovuus, ikonisuus sekä näkyvyys ja puhuttelevuus. Kaikki nämä teemat linkittyvät yhteen brändin maineikkuuden kautta. Lue lisää…

tutkimus3.jpg

Consumer Connection System ja ulkomainonta

Ulkomainonta saa aikaan huomaamista, harkintaa ja ostopäätöksiä. Dentsu Aegis Networkin kanssa toteutettu ulkomainonnan kohderyhmäajo paljastaa ulkomainonnalle otollisimmat kohderyhmät. Lue lisää…

csskuva.jpg

Kauppakeskusmainonta puhuttaa ja ohjaa ostamaan

Kauppakeskus on sosiaalinen ja virikkeellinen ympäristö, jossa mainonta kohdataan positiivisessa mielentilassa. Kauppakeskusmainonta koetaan inspiroivana ja ostoksiin ohjaavana tapana kertoa tuotteista ja palveluista. Lue lisää…

kauppakeskustutkimus-kuva-1.jpg

Mainonta ruokakaupassa ohjaa ostopäätöksiä

Päivittäistavaramyymälät ovat mainostajalle ideaali ympäristö tavoittaa kuluttajat säännöllisesti. Mainonta myymälöissä tarjoaa myös tehokkaan keinon puhutella kuluttajaa juuri ostopäätöksen äärellä. Lue lisää…

store1-ratkaisut.jpg

KULUTTAJAN OSTOPOLUN TUNTEMISESTA TEHOA KAMPANJAAN: REACH, IMPACT, ACTIVATE

Clear Channel suoritti yhdessä tutkimusyritys Consumer Compassin kanssa suuren Ostopolkututkimuksen syksyllä 2018. Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten tottumuksia ostoksilla käymisen, kauppakeskusten sekä päivittäistavaramyymälöiden suhteen. Lue lisää…

ostopolkuuu.jpg

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia sales@clearchannel.fi