H&M_fame_helsinki_2022_web

Clear Channel 2023

Olemme Suomen johtava digitaalinen ulkomainostoimija ja visiomme on olla innovatiivisin ja menestyksekäs tietoa hyödyntävä mediayhtiö myös jatkossa. Arvojemme mukaisesti olemme eteenpäin katsova yritys ja haluamme kehittyä vuosi vuodelta. Ensi vuodelle 2023 meillä onkin luvassa paljon upeita uudistuksia tuotteiden, uutuuksien ja mediaratkaisujen osalta.


Tervetuloa kuulemaan uutuuksistamme

Vuonna 2022 verkostomme on laajentunut lähes tuhannella mediapinnalla. Tervetuloa kuulemaan ajankohtaisista uudistuksista ja uutuustuotteista. Tilaisuuden aiheina ovat muun muassa staattisten tuotteiden muutokset, digitaalisen ulkomainonnan ratkaisut ja uutuudet sekä muut kuulumisemme vuodelle 2023.

 

Ilmoittaudu mukaan joko live- tai Teams-tilaisuuteen: 

 

Lämpimästi tervetuloa mukaan ja inspiroitumaan!

Ulkomainonnasta on moneksi 2023

Ulkomainonta on valtakunnallinen media

Ulkomainonta jatkaa kasvuaan tavoittaen jo 99 %* suomalaisista, mihin eivät mitkään muut mediat pysty. Clear Channel on digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä  – vuonna 2023 meillä on yli 3400 digitaalista mainospintaa tavoittaen 176 paikkakuntaa ja yli 250 miljoonaa viikkokontaktia. Ensi vuodelle ennustamme etenkin isojen premium-pintojen ja kohdennetun sekä ohjelmallisen ulkomainonnan kasvua.

*Kantar Mind 2021 

Ulkomainonta on kohdennettava media

Ulkomainontaa voi monipuolisesti kohdentaa. Perinteisen aika- ja sijaintikohdentamisen (esim. apteekit, pankit, koulut, ostopaikat) ohella kriteerinä voi olla mm. demografiset tekijät, tulotaso, elämänvaihe, asuinalue, ostokäyttäytyminen tai työpaikka. Tulevana vuonna valikoimaamme kuuluu entistä enemmän kohde-ryhmälähtöisiä tuotteita mm. perheiden, B2B-asiakkaiden  tai nuorten tavoittamiseksi.

Ulkomainonta on vaikuttava media

Isot digitaaliset pinnat vaikuttavat vahvasti brändimielikuviin ja tunnettujen brändien jopa odotetaan olevan esillä näyttävillä mainospinnoilla.* Yli 280 uniikkia, jättimäistä digipintaamme tekevät vaikutuksen niin Helsingin keskustassa kuin kauppakeskuksissa ja maanteillä läpi Suomen. Isojen pintojen määrä kasvaa ensi vuonna entisestään. 

*Brand Fame Uncovered (n=1000),
COG Research & Clear Channel UK 2016

Ulkomainonta on optimoitava media

Ohjelmallinen ostaminen* tekee digitaalisen ulkomainonnan ostamisesta joustavampaa ja nopeampaa sekä mahdollistaa reaaliaikaisen raportoinnin. Ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen aloittaminen on helppoa ja inventaaria voi ostaa mediatoimistojen käyttämien, yleisimpien osto-järjestelmien kautta. Ensi vuonna ohjelmallisen valikoima laajenee entistä vaikuttavampiin pintoihin.

Ulkomainonta on kaupunkilaisten media

Clear Channelin mainosverkostosta yli 95 % sijaitsee taajama-alueella, eli tiheän asutuksen ja sen ansiosta tehokkaan tavoittavuuden alueella. Kaupunkiympäristön mediaverkostomme kattaa niin tiiviisti asutut kaupunkikeskustat kuin kaupan ja vapaa-ajan keskittymät. Jopa 89 % Suomen väestöstä asuu kunnassa, jossa on Clear Channelin mainosverkosto.

Ulkomainonta on merkityksellinen media

Mainostamalla ulkona teet hyvää. Lähes puolet ulkomainosyhtiöiden liikevaihdosta palautuu takaisin yhteiskunnalle maanvuokrina ja mainosrahoitteisina palveluina*. Helpotamme kaupunkilaisten 
arkea ja lisäämme viihtyisyyttä
sähköautonlatauspisteillä, 
kaupunkipyörillä, Agora-paketti-
automaateilla sekä ylläpitämällä bussikatoksia. 

*PwC UK:n tekemä laskelma