Tavoita kuluttajat kesällä, näy ulkona. #kesäulkona

Mainostaulu Helsingissä kadun varrella

Kesä on parasta aikaa ulkomainonnalle, sillä kesällä koko Suomi on ulkona

Kesä ja lomakausi kolkuttelevat jo ovella. Ulkomainonta tavoittaa kuluttajat tehokkaasti teiden varsilla, ulkona kaupungeissa sekä kaupoissa ja kauppakeskuksissa. Haluamme tehdä tästä kesästä vieläkin houkuttelevamman ulkomainoskesän ja tarjoamme -25% lisäalennuksen* kampanjoille viikoille 26-34. #kesäulkona

Miksi mainostaa kesällä?

  • 71 % kotitalouksista kertoo kesälomabudjettinsa olevan ennallaan tai jopa suurempi¹
  • 60 % kuluttaa kesällä enemmän kuin normaalisti²
  • 67 % Suunnittelee matkustavansa kesällä³
  • n. 58 % työssäkäyvistä suomalaista viettää lomansa kesä-, heinä- tai elokuussa⁴
  • Mökkeilyn suosio kasvussa ja kesämökkien kauppamäärät nousivat vuonna 2020 17 % edellisvuoteen verrattuna⁴
  • Kotimaanmatkailu tulee kukoistamaan, joka kasvattaa tieliikennemääriä ympäri Suomen**

Teetimme Travel Restart -tutkimuksen siitä, miten kuluttajat liikkuvat, matkustavat ja kuluttavat nyt, sekä lähitulevaisuudessa. Tutustu Travel Restart -tukimuksen insighteihin>>

Tarjoamme monipuolisia mainosratkaisuja muun muassa päivittäistavarakaupoissa, kauppakeskuksissa, liikenneympäristössä, kaupunkiympäristössä sekä lentoasemalla.

 

Tutustu ulkomainosratkaisuihimme>>

Ota yhteyttä

Siirry suoraan osioon

Katso kesäedut

Tutustu kesäetuihimme ja ihastu!

Insighteja kesästä

Mainostajalle vinkkejä, tietoa ja inspiraatiota kesästä.

Inspiroidu caseista

Tutustu asiakascaseihin ulkomainonnasta.

Downtown Digital

Valloita, hurmaa ja tavoita kävelijät, pyöräilijät ja autoilijat moderneilla mediapinnoilla!

Lentoasema

Yhteensä sata uutta digitaalista mediapintaa!

#syöulkona -kampanja

Ravintola-alalle maksutta näkyvyyttä ajalle 28.6.-11.7.2021.

Mainostaulu tien varrella

KESÄN KAMPANJAETU -25% VIIKOILLE 26-34

Jotta voisimme tehdä tästä kesästä vieläkin houkuttelevamman ulkomainoskesän, tarjoamme -25% lisäalennuksen* kampanjoille viikoille 26-34.

Kysy lisää tarjouksistamme sekä kustannustehokkaista mainospaketeistamme ja varmista näkyvyytesi siellä missä kuluttajat liikkuvat.

TARJOUSPYYNTÖ

 

*Etu koskee kaikkia tuotteita lukuun ottamatta Jättitauluja. Lisäalennus tarjotaan normaalien asiakasalennuksien lisäksi.

Tutustu kesän erikoistarjouksiin:

  • LENTOASEMAN COMEBACK -ETU -25%
    Comeback-etu kaikille kesä-elokuun (1.6.-31.8.2021) aikana alkaville lentoasemakampanjoille. Comeback -etu koskee vuoden 2021 aikana toteutuvaa mainosnäkyvyyttä.

tutustu joustavaan flex-kampanjaamme

 

Kasvata bränditarinoitasi

Olemme siellä missä kuluttajat liikkuvat ja mainosratkaisumme tavoittavat asiakkaan ostopolun varrella.

  • Kerro suunnitelmallisesti brändisi tarina ja erotu tärkeissä kausittaisissa hetkissä
  • Näy isosti siellä missä ostopäätökset syntyvät
  • Mainonta kodin ulkopuolella
    ohjaa ostoksille

Olemme koonneet lisätietoja kesä ja ostokset -kohderyhmästä. Kurkkaa mitä insighteja löysimme kohderyhmästä ja näy ulkona kesällä!

 

Lisätietoja: Kesä ja ostokset

KESÄLLÄ KOKO SUOMI ON LIIKKEELLÄ ULKONA

Kesään kuuluu olennaisena osana nauttiminen ja rentoutuminen, ja yli puolet suomalaisista kuluttaa silloin enemmän rahaa palveluihin kuin tuotteisiin. Yhä useampi käy myös ulkona syömässä kaupungilla liikkuessaan, ja etenkin nopea syöminen on nykypäivän trendi. Vuonna 2018 kotimaanmatkoista vajaa 80 % tehtiin henkilöautoilla.₆

Ulkomainonta antaa loputtomasti mahdollisuuksia erottua, vain mielikuvitus on rajana.

 

Lisätietoja: Kesä ja kotimaanmatkailu

Mitä kesällä?

Kesä onkin mainostajalle hedelmällistä aikaa, sillä aurinkoinen lomakausi saa ihmiset käyttämään enemmän rahaa ja kokeilemaan rohkeammin uusia asioita. Miksi et siis hyödyntäisi tavoittavan ulkomainosverkostomme voimaa – sen avulla tavoitat kuluttajat missä ikinä he liikkuvatkaan!

Kantar tutki toimeksiannostamme miten kuluttajat liikkuvat, matkustavat ja kuluttavat nyt, sekä lähitulevaisuudessa. Tutustu Travel Restart -tutkimuksen insighteihin>>

Kesällä on myös aikaa puuhata kotona, laittaa pihaa ja sisustaa. Olemme koonneet insighteja kesästä kaupungissa ja DIY -kohderyhmästä mainostajalle.

Tutustu ja inspiroidu!

Lisätietoja: kesä kaupungissa

DOWNTOWN DIGITAL - Tavoittava mediaverkosto

Kaupunkipyöräpalvelu laajenee tänä vuonna lähes koko Helsingin alueelle ja uudet asemat tulevat käyttöön juhannukseen mennessä. Laajennuksen myötä Helsinkiin lanseerataan huhtikuussa 41 uutta Dowtown Digital –pintaa 22 uuteen lokaatioon kaupunkipyöräasemien yhteyteen.

Uusia kaupunkipyöräasemia tulee erityisesti Pohjois- ja Itä-Helsinkiin.

Tavoita niin kävelijät, pyöräilijät kuin autoilijat uusilla, vaikuttavilla pinnoilla!

Tutustu muun muassa näihin tavoittaviin ratkaisuihin:

 

Tiesitkö 💡 Kaupunkipyörät ovat osoitus älykkäästä kaupungista.

Lue lisää

Lentoasema - uniikki mainosympäristö

Suomalaiset varaavat jo ulkomaanmatkoja loppukesäksi ja syksyksi. Kysytyimmissä matkakohteissa korostuvat suosikkirantakohteet muun muassa Kypros, Kreikka ja Turkki. Talvelle 2022 varataan jo kaukolomakohteita. Suomalaisten matkasuunnittelussa näkyy optimismi.⁷

Lentoasema on erinomainen valinta silloin, kun haluat tavoittaa kuluttajat ympäri Suomen tai kansainvälisesti hyödyntämällä vain yhtä mainosympäristöä. Lentoasemaratkaisujen hyödyntämistä kannattaakin harkita sekä sellaisenaan että osana muita kampanjoita.

Vallitseva aika on mahdollistanut Helsinki-Vantaan lentoasema -mainosympäristön kehittämisen ja mainospintojen digitalisoimisen.

Olemme rakentaneet uusia näyttäviä mainospintoja lentoasemalle, jotka tarjoavat mainostajalle mielettömiä mahdollisuuksia näkyvyyteen!

Lisätietoja: Kesä ja ulkomaanmatkailu

#syöulkona -kampanja

#syöulkona -kampanja kutsuu ravintola-alan toimijat mainostamaan veloituksetta Clear Channelin mediapinnoissa ajalla 28.6.-11.7.2021


Suomen ulkomainonnan suunnannäyttäjä Clear Channel järjestää #syöulkona -kampanjan pääkaupunkiseudun ravintoloiden tukemiseksi yhdessä Lähitaksin, Bauer Median, City.fi ja TableOnlinen kanssa.

"Mitään herkullisempaa tapaa tukea ruokakulttuuria ei ole kuin ulkona syöminen." Henri Alén kommentoi.

 

Lue lisää: #syöulkona -kampanja

Kesaihmiset

Kesä on täynnä mahdollisuuksia

Lue miten 3 Kaveria päätti hyödyntää kesää ja lanseerasi ensimmäisen ulkomainoskampanjansa S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa.

Kampanjan ajoitus onnistui loistavasti, sillä uudet jäätelöpuikot saatiin kuluttajille tutuiksi juuri ennen kesähelteitä!

case: 3 kaveria

 

K-Market ja dynaaminen Piknik-sää -mainoskampanja houkutteli kaupunkilaiset viettämään piknikiä säästä riippumatta.
Piknik-teemaiset mainokset vaihtuivat sään mukaan. Sateella mainoslaite kannusti ohikulkijoita viettämään sisä-piknikiä
ja auringon paistaessa muistutettiin, että sää on loistava piknikin viettoon.

lue case tästä

 

Lue asiakastarinoitamme ja ihastu ulkomainonnan vaikuttavuuteen!>>


Lue miksi kesä on erinomainen aika mainostaa päivittäistavarakaupoissa.>>

The Rex, iso mainosnäyttö Helsingissä

Pyydä tarjous #kesäulkona -kampanjasta

Hyödynnä kesän kampanjaetu -25%*

Mainosratkaisumme sijaitsevat siellä missä kuluttajat liikkuvat. Tarjoamme käyttöösi tavoittavan mainosverkoston sekä monipuoliset ja näyttävät mainospinnat. Inspiroidu eri vaihtoehdoista ja hyödynnä kesäetumme!

Ulkomainonta tavoittaa ison osan suomalaisista kustannustehokkaasti ja näyttävästi, se herättää huomiota ja inspiroi sekä luo ilmiöitä.

Olemme valmiita auttamaan eri näkyvyysmahdollisuuksissa. Inspiroidu eri vaihtoehdoista, keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisuista saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen ja hyödynnä kesäetumme!

Tarjoamme -25 % lisäalennuksen* kampanjoille viikolle 26-34.

  • Ulkomainonta on moderni massamedia, joka tavoittaa tehokkaasti
  • Ulkomainonta rakentaa mainetta ja tunnettuutta
  • Ulkomainonta huomioi ympäristön, aktivoi ja ohjaa ostamaan

*Etu koskee kaikkia tuotteita lukuun ottamatta Jättitauluja. Lisäalennus tarjotaan normaalien asiakasalennuksien lisäksi.

 

MIKSI ULKOMAINONTA?


Lähteet:
¹) Bauer Media, Asiantuntija- ja mainostajatutkimus 05/2020 ²) Lähde: AU/NZ Adshel Ethnography Study 2012 ³) Lähde: OAAA Q4 Travel/Shopping Plans Highlight OOH Value September 2020 ₄)Tilastokeskus 2020. Suomen kesä tilastojen valossa 2020 **)YLE 2020. Ekonomistit katsoivat vuotta 2021 kristallipalloistaan: Rokotusten onnistuminen ratkaisee, onko talouden suunta ylös vai alas. ₆)Tilastokeskus ⁷) Taloussanomat, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007913604.html


*Etu koskee kaikkia tuotteita lukuun ottamatta jättitauluja. Lisäalennus tarjotaan normaalien asiakasalennuksien lisäksi.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi