Paikallisratkaisut, Kaupunkiympäristö

Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa.

LIDLIN HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ ERIKOISTOTEUTUS

Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin Markkinointi&Mainonta -lehdessä.

Mannerheimintien Adsheleihin ja Pilareihin oli asennettu Lidlin oikeita paistotuotteita yhteensä 150 leipää, noin 40 ruissämpylää ja 20 korvapuustia.  Raikkaassa talvisäässä mainos piristi päivittäin noin 40 000 kadulla kulkevaa kuluttajaa. Mainos näkyi myös Kampin mahtavalla The Wallilla.

Lue lisää M&M:n artikkelista: Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Tutustu Kaupunkiympäristö-tuotteisiin Tutustu paikallisratkaisuihin

Paikallisratkaisut - lue asiakastarinoita

Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä

Paikallisratkaisut

Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä

AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti...
Lue lisää
Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Paikallisratkaisut

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central...
Lue lisää
Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Paikallisratkaisut

Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskus Skanssi toteutti ison lanseerauskampanjan syksyn puolivälissä, minkä tavoitteena oli...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Helsingin Sanomat – Land of free press

Kaupunkiympäristö

Helsingin Sanomat – Land of free press

Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa...
Lue lisää
Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Kaupunkiympäristö

Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Ruoan verkkokauppa, Oda, toteutti luovan ja näyttävän ulkomainonnan erikoistoteutuksen. Odan...
Lue lisää
Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Kaupunkiympäristö

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää